40aeae15035b85b3df526873d4d1838c preview w440 h290 - Департамент освіти шукає директора для ще однієї житомирської школи

Департамент освіти оголошує конкурс на заміщення вакантної посади директора загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 7 імені В.В. Бражевського.

Інформація про конкурс 22 листопада була опублікована на сайті Житомирської мерії.

Кваліфікаційні вимоги до керівника закладу загальної середньої освіти:

9e85aa7d226a3e18c00c1a9104a09e9d - Департамент освіти шукає директора для ще однієї житомирської школи

Посаду керівника закладу загальної середньої освіти може обіймати особа, яка с громадянином України, має вищу освіту ступеня не нижче другого (магістерського) рівня вищої освіти, який відповідає восьмому рівню Національної рамки кваліфікації, та стаж педагогічної роботи не менше трьох років, а також організаторські здібності, фізичний і психічний стан якої не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсному відборі потрібно подати до департаменту освіти Житомирської міської ради наступний перелік документів:

  • Заява про участь у конкурсі.
  • Письмова згода на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».
  • Автобіографія та/або резюме (за вибором учасника конкурсу).
  • Копія документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України.
  • Копія документа про вищу освіту не нижче ступеня магістра (спеціаліста).
  • Копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної діяльності не менше трьох років на момент їх подання.
  • Довідка про відсутність судимості.
  • Мотиваційний лист, складений у довільній формі.

Особа може подати інші документи, що підтверджують її професійні та/або моральні якості (копію атестаційного листа або інший документ, що підтверджують відповідність претендента кваліфікаційним вимогам директора, його вчене звання, кваліфікаційну категорію, підвищення кваліфікації, характеристики, рекомендації тощо).

При поданні документів претендент має подати оригінал документу, який посвідчує особу, а також оригінали інших документів, копії яких подаються члену конкурсної комісії, який здійснює прийом документів. Уповноважена особа, окрім зазначених документів в даному абзаці, подає оригінал документу (доручення), що підтверджує його повноваження, та копію такого документу.

Документи для участі в конкурсі приймаються з 22.11.2018 року до 18:00 год. 11.12.2018 року за адресою: 10014, м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 7, департамент освіти Житомирської міської ради, каб. 7 (головний спеціаліст з кадрових питань Кухарчук Т.Є.).

Електронна адреса для довідок: [email protected]. Телефон для довідок: (0412) 47-48-35.

Як повідомляв Житомир.info, 9 листопада департамент освіти Житомирської міської ради оголосив конкурс на заміщення вакантної посади директора ліцею №25.

Житомир.info


Підписуйтесь на Житомир.info в Telegram