2017 06 07opIea 3 w440 h290 - Михайлівська у Житомирі стане прикладом реалізації архітектурно-художньої концепції, - Сухомлин

Управління архітектури розробляє новий вигляд вивісок на Михайлівській, а з рекламними агентствами треба провести бесіду.

Про це на засіданні виконкому 7 червня говорив мер Житомира Сергій Сухомлин.

«Архітектурна концепція підписувалася всіма рекламними агентствами, але вони продовжують виконувати забаганки замовників і робити вивіски, які потім підлягають демонтажу. І треба подивитися, чи можна збільшити штрафи за розміщення такої реклами і вивісок. Ми зараз будемо міняти структуру по департаменту архітектури і буде окрема людина, яка буде погоджувати вивіски відповідно до архітектурно-художньої концепції. Треба зібрати ще раз рекламні агентства, поговорити, а хто з рекламних агентств буде порушувати – буде в окремому списку», — сказав Сергій Сухомлин.

Голова спілки рекламістів Житомира зауважила, що проблема в неузгодженості, а член виконкому Віктор Потоцький дорікнув, що до розробки концепції не залучали архітекторів, а саме вони розробляють паспорти фасадів з новими вивісками. Водночас, архітектура забагато часу витрачає на узгодження нових вивісок. Мер запропонував відновити роботу комісії, яка узгоджує розміщення реклами.

«Ми готові відновити комісію по рекламі, яка буде керуватися чинними критеріями, прописаними в архітектурно-художній концепції… Зараз архітектура на прикладі Михайлівської розробляє на підставі концепції, як має виглядати Михайлівська, через два тижні вони покажуть, як це має виглядати», — повідомив Сергій Сухомлин.

Як повідомляв Житомир.info, 22 грудня 2016 року члени виконкому затвердили архітектурно-художню концепцію зовнішнього вигляду вулиць і територій міста Житомира, яку розробляли протягом двох років.

Житомир.info


Підписуйтесь на Житомир.info в Telegram