На початку місяця кожен споживач газу має передати показники. Втім у Житомирі вже декілька місяців люди скаржаться, що не можуть цього зробити: є труднощі з кожним варіантом передачі показників.

Що робити у такому випадку та як убезпечити себе від надмірних нарахувань зі сторони газової компанії, журналісти Житомир.info запитали у юриста.

«Як я особисто бачу вихід з цієї ситуації та раджу так робити своїм клієнтам: є сервісні центри, куди можна передавати показники, де ми зазвичай бачимо великі черги, є гаряча лінія, куди може кожен споживач в такому випадку телефонувати та повідомити, що не може зайти в особистий кабінет, бо видає технічну помилку. А також треба робити скріни, де буде видно дату, бо коли справа дійде до суду, або певних оскаржень нарахувань, щоб у кожного було підтвердження. Як варіант — направляти поштою показники: робити відповідно фото, скріни, написати супровідний лист. Відправляти з цінним листом, з описом, це додаткові витрати, але, щоб уникнути нарахувань непотрібних – це потрібно зробити», — говорить юристка Юлія Пастух.

За словами юриста, навіть, якщо не вдалося передати показники і вам нарахували менше або більше кубів спожитого газу, в майбутньому газова компанія має зробити коригування відповідно до правильних показників та за ціною, яка діяла на момент їх зняття.

«Законом також передбачено, якщо громадянин в цьому місяці не подав показники вчасно і не подав правильні показники, а у наступному подав, перерахунок здійснюється згідно з правильними показниками», — каже юристка Юлія Пастух.

У пресслужбі АТ «Житомиргаз» споживачам радять робити фото лічильника. Говорять, якщо передавати показники через чат-бот у Viber і додати фото – система їх прийме.

«Якщо споживач не може цього зробити у певний період, він відсутній або з якихось причин не може передати показники, хоча він може користуватися, як онлайн сервісами, так і телефонною лінією, йому треба звернутися до клієнтського простору з заявою, де буде вказана ситуація, написані коректні показники і ми наголошуємо, щоб була фотофіксації. Фотофіксація, яка залишається в чат-бот у Viber або залишається у вас в телефоні, є свідченням, що на певний період ваш лічильник зафіксував даний обсяг спожитого газу. Це є підтвердженням для вас і компанії, який реальний обсяг газу споживає ваше господарство», — зазначає керівниця управління зовнішніх комунікацій АТ «Житомиргаз» Юлія Петришина.

Також у пресслужбі АТ «Житомиргаз» підтверджують, що коригування відбувається згідно з тарифом, який діяв на період фіксація показників.

«Обсяги спожитого природного газу розподілятимуть таким чином: увесь загальний обсяг буде розподілено по місяцях за тим тарифом, який діяв у певному періоді, якщо у споживача є підтвердження — фотофіксація, коректного споживання. Заявою він звертається, докладає всю інформацію, фотофіксацію, і йому проводяться коригування», — говорить керівниця управління зовнішніх комунікацій АТ «Житомиргаз» Юлія Петришина.

Зазначимо, що зазвичай подати показники можна телефоном «гарячої лінії», або онлайн – за допомогою чат-боту у Viber, в особовому кабінеті на сайті чи за допомогою онлайн-додатку.

Нагадаємо, що липні житомиряни скаржаться на проблеми з передачею показників спожитого газу, а нардеп ініціював перевірку. А в АТ«Житомиргаз» говорили, що такі випадки поодинокі.

Житомир.info


Підписуйтесь на Житомир.info в Telegram