В рамках просвітницького проекту «Бізнес-Інкубатор» від ПриватБанку у Житомирі 18 грудня пройшов безкоштовний семінар для власників малого та середнього бізнесу, підприємців-початківців та маркетологів. Більше 5 годин учасників проекту навчали просувати власний продукт у соціальних мережах та будувати стратегію інтернет-маркетингу. За словами організаторів, мета даного проекту — підтримати український бізнес та збільшити кількість успішних підприємців.

«У більшості країнах світу малий та середній бізнес є бюджетоутворюючим і надає найбільший дохід у казну та створює робочі місця. На жаль, в Україні так не відбувається. У нас всього 15% від загального ВВП складають доходи, які приносить малий та середній бізнес. Впевнений, що це буде виправлятися і для того, щоб зробити внесок в розвиток цього сегменту ПриватБанк і створює нові програми, і тому захід «Бізнес Інкубатор», який вже проводився у більшості областей України у Житомирі», — розповів директор Житомирського регіонального управління ПриватБанку Вадим Хиля.

«Подібні заходи дозволяють зрозуміти підприємцям-початківцям, як працювати в Інтернеті та будувати власний бізнес взагалі. Разом із моїм колегою, Сергієм Желепою, розкажемо про те, як вибудувати стратегію просування бізнесу в Інтернеті, як правильно це робити у соціальних мережах, поділимося кейсами. Ми з тренінгом вже побували у 15 містах і Житомир закриває в цьому році проект. Хочу сказати, що в рамках таких заходів ти дізнаєшся завжди щось нове, знайомишся з підприємцями, переймаєш їх досвід та ділишся своїм», — додав керівник академії WebPromoExperts Антон Воронюк.

Власник креативного агентства Олексій переконаний, що подібні семінари дають можливість з іншого боку подивитись на власну справу: побачити певні недоліки та отримати професійні поради від авторитетних бізнес-тренерів.

«На мою думку, такі заходи дають можливість подивитись по-іншому на те, чим ти займаєшся. Адже ми дуже часто зациклюємось на роботі, яка може принести дохід, збільшити конверсію, запросити більше людей. Проте ми забуваємо що цікавить наших клієнтів, а подібні тренінги дають нову інформацію, яку ти раніше не бачив чи бачиш вже під іншим кутом», — зауважив учасник семінару, підприємець Олексій Стецюк.

Щоб бізнес гарно просувався в Інтернеті, експерти в першу чергу радять виділити трохи грошей на рекламу та звернути увагу на контент сайту чи сторінки в соціальних мережах.

«Перша рекомендація — варто розраховувати на те, що соціальні мережі – це не безкоштовно і обов’язково потрібно планувати певний бюджет на рекламу, без цього просування буде неефективним. Також є і інший варіант — контент маркетинг, коли потрібно працювати саме над контентом — надавати щось цікаве, корисне, те, що буде виділятись на ринку ваших конкурентів. Ідеальний мікс — це гроші на рекламу та хороший контент», — рекомендує маркетолог академії WebPromoExperts Сергій Желепа.

Житомир.info


Підписуйтесь на Житомир.info в Telegram