Сьогодні, 4 серпня, члени Житомирського виконавчого комітету затвердили зміни в міській автобусній та тролейбусній мережах. Начальник управління транспорту та зв’язку Житомирської міської ради Костянтин Підпокровний розповів в яких районах міста збільшать випуск тролейбусів, а які маршрути планують скоротити.

«У нас є 50 нових і 70-75 в досить нормальному технічному стані тролейбусів, які є в наявності ТТУ. Збільшуємо випуск тролейбусів в двох напрямках, це район Крошні та Корбутівки. Випуск тролейбусів пропонуємо збільшити майже вдвічі, чим скорочуємо інтервал руху в цих районах також вдвічі, 12-14 хв на 16-7 хв по Крошні та з 10 хв проміжок між тролейбусами до 5 хв з району Корбутівки. Тролейбус № 1 пропонуємо скоротити, зробити його на короткому плечі, а саме — Залізничний вокзал — Польова. Загальна кількість випуску тролейбусів по даній мережі — 94, тобто на 10 тролейбусів збільшуємо від того випуску, який ми маємо сьогодні, і майже на 13, який ми мали 1-1,5 місяці тому. Значно збільшуємо випуск Крошні на 11 тролейбусів, ще 6 тролейбусів піде на Корбутівку», — розповів Костянтин Підпокровний.

Внести зміни планують в тролейбусні маршрути, які курсують на Корбутівку та Богунію.

«Змін буде фактично три. Це запуск тролейбусного маршруту № 15 і 15-А в двох напрямках, по аналогії маршруту № 2 і № 3, який курсує з Богунії. Маршрут № 2 йде по Київській і повертається по Бердичівській на Богунію, і в зворотному напрямку йде маршрут № 3. Така сама логіка планується по Корбутівці. В нас давно є проблемним маршрут № 9, який вже роками не працює або працює в „години пік“, маємо багато скарг, в тому й числі від працівників водоканалу, які добираються з вул. Бердичівської, тому пропоную по такій же логіці закрити Корбутівку в прямому та зворотному напрямку за рахунок великого кола, й буде повертатися з Польової по колишньому маршруту № 9 по вул. Фещенка Чопівського», — каже начальник управління транспорту та зв’язку Житомирської міської ради.

За словами Підпокровного в новій автобусній мережі частково змінюється схема руху на 14 автобусних маршрутах.

«На даний час в нас в мережі 25 автобусних маршрутів. Залучено до мережі 227 автобусів і ще резерв є. В новій мережі змінюється схема руху частково на 14 автобусних маршрутах. Замість маршруту № 5 на Бориса Тена буде два автобусних маршрути № 11 і 44, останній забезпечить вул. Бориса Тена з Польової та Вітрука. Залишається 20 автобусних маршрутів, виводиться з мережі 51 автобус загальної кількості, з них 31 вже скасовані по тим шести, які вже не працюють. Фактично ми знімаємо з мережі 20 автобусів і 5 маршрутів скасовуємо. Залишається у нас збільшений випуск тролейбусів, плюс 10 від загальної мережі, і мінус 20 автобусів з автобусної мережі. Збільшуються вимоги до автобусів щодо їх пасажиромісткості та класу. Автобусів класу «Рута», «Бас», таких маршруток більше не буде, автобуси класу М1 з більше 24 сидячих місць, це вже не нижче «Атаман», «Богдан», «Іван» ну і вищого класу. З запасом 10 вересня, ми будемо готові, — каже Підпокровний.

Нова транспортна мережа почне діяти з 10 вересня 2021 року.

Презентацію змін до міської транспортної мережі дивіться тут

Нагадаємо, на засіданні 4 серпня виконком затвердив нові умови конкурсу з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування в м. Житомирі.

Як повідомляв Житомир.info, станом на початок 2018 року транспортна мережа Житомира складалася із 17 автобусних маршрутів, 12 – тролейбусних та 1 – трамвайного. У вересні 2020 року мер Сергій Сухомлин розповідав, що транспортна концепція є, але не затверджена. В грудні цього ж року Сухомлин повідомив, що міська влада у професійних фахівців буде замовляти розробку транспортної системи.

Мер Житомира в інтерв’ю 8 червня 2021 року розповідав, що після затвердження транспортної мережі будуть проведені нові конкурси для перевізників з вимогами по оновленню транспорту. За інформацією заступника мера Олександра Шевчука, проєкт транспортної мережі зараз проходить депутатські комісії і до кінця червня має бути винесений на розгляд та затвердження міськвиконкому.

Житомир.info


Підписуйтесь на Житомир.info в Telegram