44f1e66fd08396f9220eb2f6e1be85a4 preview w440 h290 - З травня 2019 року споживачі комунальних послуг зможуть вимагати проведення перевірок кількості та якості їх надання, - Зубко

Мінрегіон розробив механізм перевірки якості житлово-комунальних послуг.

Про це наголосив 27 грудня на засіданні Уряду віце-прем’єр-міністр – міністр регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Геннадій Зубко, коментуючи прийняття відповідної постанови – інформує прес-служба віце-прем’єра.

«Ми підвищуємо якість надання житлово-комунальних послуг та послуг з управління багатоквартирним будинком. Для цього ми розробили Механізм перевірки їх належної кількості та якості, визначених типовим договором між споживачем та постачальником. Ми продовжуємо імплементувати закон «Про житлово-комунальні послуги». Споживачі комунальних послуг зможуть вимагати проведення перевірок якості ЖКП та в подальшому отримувати відшкодування. Це стосуватиметься перевірок якості послуг з постачання теплової енергії, гарячої води, централізованого водопостачання і водовідведення, вивезення побутових відходів, управління багатоквартирним будинком. Таким чином ми посилюємо права та інтереси споживачів та встановлюємо прозорі механізми взаємодії споживача та надавача послуг відповідно до європейських стандартів», — наголосив Геннадій Зубко.

9e85aa7d226a3e18c00c1a9104a09e9d - З травня 2019 року споживачі комунальних послуг зможуть вимагати проведення перевірок кількості та якості їх надання, - Зубко

Постановою затверджена форма акту-претензії та механізм його задоволення.

Документ, розроблений Мінрегіоном, вступає в силу з 1 травня 2019 року.

Як повідомляв Житомир.info, за один день, 26 грудня, до травмпунктів Житомира звернулися 59 осіб, а у міській раді запевнили, що завжди дають доручення щодо посипання тротуарів і навіть 26 грудня проводили нараду з УАШ, управляючими компаніями, комунальними підприємствами, муніципальною інспекцією та інспекцією з благоустрою.

Житомир.info


Підписуйтесь на Житомир.info в Telegram